O STUDIO

O STUDIO

Art GRAFIKA Studio Reklamy zajmuje się projektowaniem reklamy do druku i internetu w różnych środkach przekazu. To co wyróżnia Art GRAFIKĘ, oprócz standardowej reklamy, to skupienie się na własnoręcznie wykonanych ilustracjach w programach graficznych (na potrzeby ulotek, banerów reklamowych, zaproszeń, książek dla dzieci).

Jak pracuje Art GRAFIKA?

Rozmowa/ spotkanie z Klientem – otrzymanie informacji związanych z projektem

Przede wszystkim ważny jest bezpośredni kontakt z odbiorcą. Jeśli firma, potrzebuje jakiegoś projektu, to zachęcam do spotkania, żeby porozmawiać o potencjalnej współpracy.

Wypełnienie Kwestionariusza (Briefu)

Najważniejsze ustalenia potwierdzam zdalnie tj. emailem w formie tzw. kwestionariusza z otwartymi pytaniami do wypełnienia (Brief), który opisuje wstępne założenia projektu.

Podstawowe elementy, jakie mogą się w nim znaleźć to: Jaki jest cel projektu? Na jakim efekcie zależy firmie? Jakie są cele biznesowe i marketingowe? Jaki jest przedmiot zlecenia – Czy to ma być tylko znak, czy może opracowanie całej identyfikacji? A może jakaś  dodatkowa wizytówka, ulotka czy katalog? Kim są klienci tej firmy? Czy to mieszkańcy dużych miast lub wsi? itp.

Oferta – kosztorys, czas wykonania, cena

Po spotkaniu czy wypełnieniu Briefu, potwierdzam i podsumowuję ustalenia. W takim podsumowaniu podaję już koszty projektu i konkretny harmonogram, rozpisane rzeczy formalne tj. sesje poprawkowe, sposób komunikacji, etapy projektu.

Jeśli Klient zgodzi się na wykonanie projektu, to następuje przygotowanie przez moją firmę umowy. Umowa w mojej firmie jest podstawą.

Realizacja

Po wpłaceniu zadatku (wysokość uzgodniona i podana w umowie) Studio przystępuje do tworzenia projektu graficznego. Przed rozpoczęciem zlecenia, należy przeprowadzić analizę rynku, tworzyć szkice i projekty koncepcyjne. Należy sprawdzić czy ktoś nie miał, już takiego samego pomysłu co moja firma.

Jeżeli zależy to od rodzaju zamówienia to zostaje przygotowany jeden główny projekt, który może zawierać 2 poprawki w cenie usługi, kolejne wiążą się z większym kosztem zlecenia. Jeśli występuje więcej modyfikacji, to zamknięcie wszystkich etapów pracy, może trwać do kilku tygodni.

Odbiór/ protokół

Ostateczny projekt po zatwierdzeniu przez Klienta, przesłany zostaje emailem lub zapisujemy na nośniku. Pliki zapisywane są w różnych formatach i w innej rozdzielczości, palecie kolorów CMYK lub RGB, dostosowane do wydruku czy umieszczenia na stronie internetowej. Kolejny etap to wystawienie faktury.

Opieka po sprzedażowa

Jeżeli Klient na początku pracy zaznaczy, że etap projektowania zostanie przedłużony o kontakty z drukarnią, to moja firma będzie odpowiedzialna za proces wydruku i dostarczenie tych materiałów. Istnieje, także możliwość zorganizowania szkolenia u Klienta, aby pokazać jak np. zgodnie z księgą znaku wykorzystywać logo lub przy wdrożeniu strony internetowej, przeszkolić pracowników w aktualizowaniu treści na stronie.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU!