O STUDIO

Art GRAFIKA Studio Reklamy, zajmuje się projektowaniem reklamy do druku i internetu w różnych środkach przekazu. To co wyróżnia Art GRAFIKĘ, oprócz standardowej reklamy, to skupienie się na własnoręcznie wykonanych ilustracjach w programach graficznych (na potrzeby ulotek, banerów reklamowych, zaproszeń, książek dla dzieci).

Rozmowa/ spotkanie z Klientem

Przede wszystkim ważny jest bezpośredni kontakt z odbiorcą. Jeśli firma, potrzebuje jakiegoś projektu, to zachęcam do spotkania, żeby porozmawiać o potencjalnej współpracy. Do każdego zlecenia podchodzę z wielkim zapałem i ciekawością. Staram się dokładnie poznać klienta oraz zrozumieć jego działalność.

Wypełnienie Kwestionariusza (Briefu)

Najważniejsze ustalenia potwierdzam zdalnie tj. emailem w formie tzw. kwestionariusza z otwartymi pytaniami do wypełnienia (Brief), który opisuje wstępne założenia projektu Podstawowe elementy, jakie mogą się w nim znaleźć to: Jaki jest cel projektu? Na jakim efekcie zależy firmie? Jakie są cele biznesowe i marketingowe? Jaki jest przedmiot zlecenia – Czy to ma być tylko znak, czy może opracowanie całej identyfikacji? A może jakaś dodatkowa wizytówka, ulotka czy katalog? Kim są klienci tej firmy? Czy to mieszkańcy dużych miast lub wsi? itp.

Oferta – kosztorys, czas wykonania, cena

Po spotkaniu czy wypełnieniu Briefu, potwierdzam i podsumowuję ustalenia. W takim podsumowaniu podaję już koszty projektu i konkretny harmonogram, rozpisane rzeczy formalne tj. sesje poprawkowe, sposób komunikacji, etapy projektu.

Jeśli Klient zgodzi się na wykonanie projektu, to następuje przygotowanie przez moją firmę umowy. Umowa w mojej firmie jest podstawą.

Realizacja

Po wpłaceniu zadatku (wysokość uzgodniona i podana w umowie) Studio przystępuje do tworzenia projektu graficznego. Przed rozpoczęciem zlecenia, należy przeprowadzić analizę rynku, tworzyć szkice i projekty koncepcyjne. Należy sprawdzić czy ktoś nie miał, już takiego samego pomysłu co moja firma.

Jeżeli zależy to od rodzaju zamówienia to zostaje przygotowany jeden główny projekt, który może zawierać 2 poprawki w cenie usługi, kolejne wiążą się z większym kosztem zlecenia. Jeśli występuje więcej modyfikacji, to zamknięcie wszystkich etapów pracy, może trwać do kilku tygodni.

Odbiór/ protokół

Ostateczny projekt po zatwierdzeniu przez Klienta, przesłany zostaje emailem lub zapisany na nośniku. Pliki zapisywane są w różnych formatach i rozdzielczości, palecie kolorów, dostosowane do wydruku lub umieszczenia na stronie internetowej itp. Kolejny etap to wystawienie faktury.

Opieka po sprzedażowa

Jeżeli Klient na początku pracy zaznaczy, że etap projektowania zostanie przedłużony o kontakty z drukarnią, to moja firma będzie odpowiedzialna za proces wydruku i dostarczenie tych materiałów. Istnieje, także możliwość zorganizowania szkolenia u Klienta, aby pokazać jak np. zgodnie z księgą znaku wykorzystywać logo lub przy wdrożeniu strony internetowej, przeszkolić pracowników w aktualizowaniu treści na stronie.