Grafik, który tworzy
projekty zapadające w pamięć:

logo, identyfikację wizualną, materiały reklamowe, strony internetowe.
Współpracuję z osobami prywatnymi, prowadzącymi działalność gospodarczą,
drukarniami i agencjami reklamowymi.

Prezentacja właścicielki firmy

Grafika z pasją, Projekty z serca

O mojej grafice

Jestem projektantką graficzną, która prowadzi już kilka lat działalność pod nazwą Art Grafika Studio Reklamy. Tworzę oryginalne i unikalne projekty graficzne zgodne z panującymi trendami na rynku graficznym, zarówno do druku jak i internetu. Do każdego projektu podchodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem starając się zrozumieć klienta i jego potrzeby wynikające z wyzwań biznesowych. 

Cały czas dokładam starań, aby moja praca spełniała oczekiwania klientów, a każdy pomysł był idealnie dopracowany, przejrzysty i czytelny pod względem wizualnym. Dzięki temu moje projekty pozytywnie kreują wizerunek marki i w skuteczny sposób docierają do grupy odbiorców.

Moja wizja pracy przez ostatnie lata się zmieniała, ja się rozwijałam. Zaczynałam od ilustracji graficznych, a obecnie to już projekty logo, materiały reklamowe i projektowanie stron internetowych.

Justyna Obierak

Logo Art Grafiki

Razem ze mną przez te lata ewaluowało także logo. Początkowy zamysł bazował na wyszczególnieniu litery „A”, gdyż moja działalność od 2019 r. miała charakter artystyczny, skupiony głównie na ilustracjach graficznych. Dlatego też w nazwie znalazło się słowo „ART”. Obecnie „A” zostało wkomponowane w całą nazwę firmy, nadal jest większe od pozostałych liter, ale już znacznie mniej dominuje nad resztą. Charakteryzuje je prosta i czytelna kreska. Kolory nadal pozostały te same, ciemna szarość i mocna czerwień. Ilość czerwieni została zmniejszona, siła koloru pozostała, ale w mniejszym stopniu. 

Twoja wizja, Moja kreacja

Jak wygląda obecnie współpraca ze mną ?

Rozmowa/ spotkanie z Klientem

Podczas spotkania z Klientem, bezpośrednio, czy online (platforma Zoom czy Google Meet), dowiaduje się czego ode mnie oczekuje, jakie ma wymagania względem projektu.   Do każdego zlecenia podchodzę z wielkim zapałem i ciekawością.

Wypełnienie Kwestionariusza

Dalszą częścią jest przesłanie przeze mnie emailem tzw. kwestionariusza do wypełnienia (Brief), który opisuje wstępne założenia projektu. dzięki temu dodatkowa, staram się dokładnie poznać klienta oraz zrozumieć jego działalność i potrzeby.

Oferta/kosztorys/umowa

Następnie potwierdzam i podsumowuję ustalenia. Podaję koszty projektu i konkretny harmonogram, np. etapy projektu, sesje poprawkowe, sposób komunikacji, Jeśli Klient zgodzi się na wykonanie projektu, to następuje przygotowanie przez moją firmę umowy.

REALIZACJA

Przed rozpoczęciem zlecenia, przeprowadzam analizę rynku, tworzę szkice i projekty koncepcyjne. Sprawdzam czy ktoś nie miał już takiego samego pomysłu co moja Firma.

Odbiór/protokół

Projekty przesyłane są drogą emailową. Po poprawkach, zatwierdzeniu przez Klienta i opłaceniu faktury, wszystkie pliki przesyłam emailem. Są one w różnych formatach i rozdzielczości, palecie kolorów, dostosowane do wydruku lub umieszczone na stronie internetowej.

Opieka po sprzedażowa

Jeżeli Klient na początku zaznaczy, że etap projektowania będzie poszerzony o kontakty z drukarnią, to moja firma odpowiada za proces wydruku i dostarczenie tych materiałów. Możliwe jest także przeszkolenie Klienta, np. przy obsłudze strony internetowej.